Instagram

Af!

Dankjewel allemaal voor de leuke reacties op mijn Give-Away, gezellig dat jullie meedoen!
En welkom nieuwe volgers!!!
Thanks everyone for the nice comments on my Give-Away!
And welcome new followers!!!

Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover, mijn eerste genaaide kledingstuk was af! 
I finished sewing my first piece of clothing last weekend!

Tadaaaa!

Het patroon voor deze wijd vallende broek komt uit 'Knip'. Omdat het echt een leerprojectje was én omdat ik een leuk stofje wilde kiezen besloot ik de broek als pyjamabroek te maken. 
Ik ben natuurlijk enorm trots op mijn eerste creatie, maar ik ben de laatste om te beweren dat hij perfect is, ahum! Vooral het inzetten van de zakken ging nog niet helemaal vlekkeloos! Het ene mysterie na het andere ontrafelde zich want hoe stik je de kruisnaad? De ene pijp in de andere stoppen?? jaja..... Gelukkig snapte Mams wél wat ze bedoelden, hihi! Ahaaaa!
En ik heb zelfs knoopsgaten genaaid!

I found the pattern for these flowy pants in Dutch sewing magazine 'Knip'. I turned them into pyjama pants because it was my very first project (and I was bound to make some mistakes...) and because I wanted to choose a fun fabric!
Wow, I learned a LOT! Sewing pockets, button holes etc...I had many 'ahaa' moments ;)


Dus nu is het 'op naar de volgende uitdaging'...
So now it's 'on to the next challenge'...

Hele fijne week allemaal!! Veel liefs :)
Have a wonderful week!! Lots of love :)

Reacties

  1. Hello Daphne

    These pants are lovely, well done!
    The material is so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daphne,
    Wat een leuke pyamabroek, mooi stofje, ziet er prima afgewerkt uit en je knoopsgaten zijn perfect..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er goed uit. En wat een leuk stofje.
    Ga zo door. Ik heb ooit lang geleden mezelf ook leren naaien, zonder hulp van mijn moeder, zij snapte er niets van. Wel met behulp van de beschrijving, een ware puzzel.
    Fijne dag, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat knap!! Ik voel me wel een geluksvogel met een moeder die kan naaien ;)

      Verwijderen
  4. Ik kijk altijd op naar mensen
    die goed overweg kunnen met een naaimachine.
    Jij doet dit goed en het zal vast naar meer smaken.
    Een mooi model en het stofje is prachtig!
    Geniet nog van het lekkere weertje,
    lieve zonnige groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOooo wat een pracht van een stofje. Inderdaad leuk voor een pyjama broek. Nu nog een topje zeker...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie pyamabroek, mooie bloemetjes stof! Knap gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh I am impressed!! Well done! I love your choice of fabric, it really looks lovely x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het knap en knoopsgaten schijnen heel moeilijk te zijn dus superknap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GEFELICITEERD, Daphne met je eerste kunstwerk, prima gemaakt, ben benieuwd naar je volgende projecten, zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zooo, wat knap van jou zeg. Ik vind hem erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke blog! Via via kwam ik op je blog terecht! Erg leuk, mooie broek heb je gemaakt, erg gaaf!
    Ik ga je gelijk volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Daphne dit is een mooi stofje !
    Je hebt dit heel knap gedaan !!
    Je kan er zo mee naar een pyjamafuif.. je zal er de mooiste aanhebben .. !! Heu .. let wel op dat je het bovenstukje niet vergeet ;)
    Nog een zalige dag (..of avond) verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dankjewel! En inderdaad, er moet eigenlijk nog een bovenstukje bij!!

      Verwijderen
  13. Ontzettend goed van je zeg!!
    En heel erg leuk geworden!!!
    Enne....wacht maar totdat je een rits gaat inzetten, ha, ha, da's even heel goed kijken en oefenen!
    Maar ook dat zul je snel genoeg leren vermoed ik, want je gaat als een speer!!
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. Dat wordt een pyjamaparty houden, ha, ha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh, jaaa ritsen, daar hoorde ik al wat over.... er staat me nog heel wat te wachten, hihi!

      Verwijderen
  14. Slaap lekker in je mooie, zelfgemaakte pyama broek. Ik hoop dat je je nieuwe creaties ook laat zien aan ons. Liefs van Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Slaap lekker in je mooie, zelfgemaakte pyama broek. Ik hoop dat je je nieuwe creaties ook laat zien aan ons. Liefs van Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihihi wat leuk die pyama broek, lief stofje ook! Ik ga binnenkort ook leren naaien...ik naai wel al eens wat, maar straks professionele begeleiding jippie!
    Maarreh is een harembroek niks voor je...zag pas een heerlijk makkelijk patroon...vierkante lap stof van 1.50x1.50 voor nodig.
    http://emmaenmona.blogspot.com/2013/05/van-vierkant-tot-broek-in-geen-tijd.html
    En dit is het patroon: http://judithschrijfsels.blogspot.be/2012/06/patroon-makkelijke-harembroek.html
    Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super!! Dankjewel voor de tip :D Echt leuk dat je ook gaat leren naaien, is echt een gave uitdaging, haha!!
      Liefsss

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts