Instagram

Appeltaart


Ik ben al een paar dagen niet op blogger te vinden geweest (straks ga ik bijlezen, hihi!) en mijn 'craft inspiratie' is duidelijk op vakantie gegaan! Maar gelukkig heb ik wel iets om jullie te laten zien, want ik heb me vorige week op iets anders uitgeleefd! Zuslief kwam terug van vakantie en hoewel het natuurlijk veel te warm was om de oven aan te doen, vond ik dat de perfecte reden om dit lekkere recept van Laura's Bakery te proberen! Heerlijke Hollandse, ouderwetse 'Oma's Appeltaart', mmmm!

I haven't spent much time on blogger these last few days, or doing anything for that matter ;) My crafting inspiration must be taking a break or something! But I do have something to show you, because I tried this  wonderful recipe from Laura's Bakery last week! My sister was coming home from vacation and to me that was the perfect excuse for baking a cake, even though it was much too hot to put the oven on.... The result was a delicious, old fashioned Dutch applepie, mmm!


Een aanrader! :D

Hele fijne week allemaal!
Have a wonderful week!

Reacties

  1. Zoooo, die ziet er jummie uit =)
    Ga deze zeker maken, thanx voor de tip ♡
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar die ziet er ook wel heel lekker uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MMmmm Daphe, dat ziet er heel erg lekker uit...het water loopt me in de mond, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er lekker uit. Ik heb het recept net gepinned ;).
    Maarreh ik heb nu al drie keer appeltaartdeeg koekjes gemaakt à la Janina van het blog 'elke dag zaterdag'. Die bakt ook heel veel, wie weet interessant voor jou.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh, dat lijkt me heerlijk!! Bedankt voor de 'lekkere' tip, hihi!

      Verwijderen
  5. Hmm ik reuk de lekkere geur van de appeltaart tot hier. Smakelijk...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, DAT ziet er Heerlijk yummie uit!!
    Wat zal het gezellig en lekker zijn geweest met je zus! :-)
    Je creatieve mojo komt ook vast weer opdagen, hoor. Die heeft ook gewoon af en toe vakantie nodig, ha, ha.
    Je maakt altijd wel prachtige en lekkere dingen!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjolein :) Inderdaad, ik ga gewoon lekker genieten van m'n creatieve vakantie!! haha!!

      Verwijderen
  7. Hallo Daphne, dankzij jou inspiratie opgedaan, ook wij eten dit weekend lekker zelfgemaakte appeltaart, mmmm......dat ruikt lekker. Een heel fijn weekend.
    Veel liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, super dat je het recept ook geprobeerd hebt!! Leuk!! Ik hoop dat jullie net zo hebben gesmuld als ik :D

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts