Instagram

Give-Away! De winnares!

Hoi allemaal!! 
Vandaag, tijdens deze hittegolf (!), mocht ik eindelijk de winnaar van mijn zomerse Give-Away trekken! 
Super gezellig dat er zoveel reacties waren, allemaal enorm bedankt voor het meedoen en het volgen van mijn blog!! 

Hi everyone!!
Today, during this heatwave (!) , I finally get to announce the winner of my Summer Give-Away!
Thank you all for your kind responses and joining, and for following my blog!!



Mijn zusje had haar geweldige nieuwe zonnehoed bij ons laten liggen, dus daar zijn de lootjes ingegaan....
en dan nu... de winnaar is...:
My sister left her amazing new sun hat at our house, so I used that to draw a name....
and the winner is....:

Mirjam Schippers

Van harte Mirjam! :) Als je me je adres zou willen mailen (daphne-ende-wereld@live.nl) dan kan het pakje aan zijn reis beginnen! ;)
Congrats Mirjam! :)

Zelf werd ik vandaag ook verwend, met een heeele lieve snailmail van Haakjuffie! Ik was zo verrast, gisteren stond dit prachtige doosje op haar blog...en vandaag viel het bij mij op de mat!

I received a nice surpise as well today! Amazing snail mail from Haakjuffie! I was really surprised when I opened it and found this beautiful box... that I saw on her blog yesterday!


Het zat ook nog vol met geweldige en bijzondere spulletjes...
It was filled with wonderful goodies...


Dankjewel lieve Haakjuffie, ik ben er zo blij mee!!!
Thank you sweet Haakjuffie, I love it!!!

Heel veel liefs, fijne zomerse dagen allemaal!!!
Love and happy Summer days everyone!!!

Daphne

Reacties

  1. Wat een verwennerij voor Mirjam!
    Een mooi en gezellige zomervakantie ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winares. Gefeliciteerd Mirjam!
    Geniet van het lekkere weer.
    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Mirjam! Lieve Daphne, super bedankt voor de leuke kans, en veel plezier met het kistje. Met liefde voor je gemaakt ♥ xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo wat heb jij toch weer geluk, zo een mooi doosje gekregen van Haakjuffie. Das genieten !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verrassing zeg!
    Het is je van harte gegund hoor!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mirjam, gefeliciteerd. Geniet maar lekker van de prijs.

    Wat heeft haakjuffie een mooi pakketje gemaakt. Mooi verpakt. Het ziet er prachtig uit. Pure verwennerij om volop van te genieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha mijn zonnehoed! ik miste hem al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, en hij is meteen ingepikt voor blog doeleinden.. :D

      Verwijderen
  8. Ooh, zie het nu pas. Dankjewel, zal zo meteen mijn adres sturen, eerst even gauw gaan werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Felicitaties aan de winnares !
    Het prachtige doosje had ik al zien voorbijkomen bij Haakjuffie. Wat heb jij geluk hé :))
    Geniet er maar van meisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte voor Mirjam en wow wat zal dat een leuke verrassing zijn geweest, dat is pas een prachtig doosje en die inhoud daar wordt je toch ook instant blij van.
    Ik zag ook bij je vorige blogpost veel leuks in de snailmail. Geniet er maar lekker van! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congrats to the winner and you are a lucky lady to receive that box of goodies.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk he, die give-away`s?
    Helemaal als je er een ander reuze blij mee maakt.
    Een give-away winnen is nog leuker!
    Kijk even op mijn blog wand jij bent ook een winnaar!

    Groetjes
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts