Instagram

Heeerlijk! Post!

Het moge duidelijk zijn, de zomer is gearriveerd!! Gek genoeg voel ik me best lekker als het warm is, maar van haken, borduren enz. komt nu niet veel... Dus vooral lekker luieren in de schaduw en de nog enigszins koele huiskamer, extra leuk toen nadat er vanochtend een harde klap klonk in de gang... POST!
Ik heb er een nieuw 'snail-mail-vriendinnetje' bij, Vera, en ze stuurde me een prachtig ingepakte envelop VOL verrassingen! Haar blog heet Studio hip, (erg gezellig, ga gauw een kijkje nemen!) en hier kun je zien wat ik haar stuurde.

Summer has arrived, and how! I don't really mind the heat, it actually makes me feel a little better! But instead of crocheting and cross stitching, I'm mostly lounging in the shade and our relatively cool living room... That suddenly became a lot more exciting when I heard a loud thud in the hallway.. MAIL!
My new 'snail-mail-friend' Vera sent me a beautifully wrapped envelope chock-FULL of surprises! Her blog is called Studio hip, and you can see what I sent her by clicking here.


Maar eerst zal ik laten zien wat voor moois ze mij stuurde!!! Een hele mooie kaart met memory kaartje (zo gaaf!!), knoopjes, heerlijk thee, labeltjes, stickers, een schattig notitieboekje
en
een hele gave door haar zelf gemaakte stempel!
Echt zo schattig, precies wat ik nog graag wilde hebben :D
Dankjewel Vera voor alle verwennerij!

But first, I will show you all the wonderful things she sent me!!! A beautiful postcard with a memory-game card on it, little buttons, delicious tea, labels, stickers, a cute notebook
and
an amazing handmade stamp!
Just the thing I was looking for, and wanted to get :D
Thank you Vera for all your lovely gifts!

Mijn moeder herkende het memory kaartje met het kleine
meisje erop, dat spel hadden ze vroeger thuis!
My mum recognised the card woth the little girl, they used to
have that memory game at home when she was young!


De stempel!! The Stamp!!
Nu ga ik gauw weer naar de koelere benedenverdieping, en een kopje appelthee van Vera zetten ;)
Fijne avond allemaal, sterke met de hitte!

I'm going downstairs now, where it's cooler and make a nice cupe of apple tea from Vera ;)
Have a nice evening everyone!
And to all my blogging friends from the UK, congratulations with the royal baby boy!

xoxo
Daphne

Reacties

  1. Zo wat een verwennerij geniet er maar lekker van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen dat je er blij mee ben:)
    Veel plezier ermee meid!
    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is dat hè? Net alsof je jarig bent. Ik had vandaag ook leuke snailmail, jeej!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat wordt jij verwend zeg. Zo kom je de zomer wel door. Veel plezier ermee.
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke post ! en ik ben ook niet erg actief met haken hoor, alles op een laag tempo haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat tof zo een leuke post.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, je bent weer heerlijk verwend zeg! :-)
    Die post van jou is ook heel bijzonder!
    Ik kan me zo voorstellen dat je hier echt van geniet, het is natuurlijk ook de verrassing van 'het niet weten wat ze opsturen' wat deze post zo leuk en gezellig maakt.

    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, inderdaad!! Het is altijd heerlijk mysterieus ;D

      Verwijderen
  8. leuke post, zo kun je elkaar lekker verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijke post meidje, fijn is dat he?
    De hitte is niks voor mij... ik verlang naar wat koelte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie post heb je ontvangen zeg! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om zo'n envelop vol leuke spullen te ontvange. Ga er maar lekker van genieten. Wat een schattige kaartjes, knoopjes en het stempel is echt tof.

    Veel plezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke spullen!!

    Groetjes Linda

    Www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schrijf je leuk :) en ik hou ervan dat je het woord 'thud' hebt gebruikt, want dat is duidelijk een hilarisch woord ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts