Instagram

Les


Vorige week kwam ik in het bezit van een naaimachine... (geen vintage naaimachine hoor, hihi) hij zocht een nieuw huis als het ware! Ik ben er super blij mee! Nu heb ik af en toe wel eens een klein stukje genaaid op mijn Mams naaimachine, maar om nou te zeggen dat ik echt kan naaien... uh nee..dus dat werd een leuke uitdaging!

Since last weekend, I am the proud new owner of a sewing machine ... (not a vintage one as in the picture, haha) that was looking for a new home! But apart from a stitch here and there on my Mum's sewing machine I had no idea how to sew... thus, a new challenge arose! :D

Na het boekje grondig te hebben bestudeerd was het tijd voor een eerste test, we hebben een zakje genaaid met een tunnel voor een lintje! 

After thoroughly reading the manual, we decided to try sewing a pouch with a ribbon.


Toen vond ik op de blog By MiekK handige naailessen en ik besloot het speldenkussen te proberen... 
nog een beetje scheef hier en daar maar het smaakte naar meer!
Met een 'Knip' en een leuk nieuw stofje konden de naailessen bij Mam beginnen, mijn eerste kledingstuk is bijna klaar!! Dus: wordt vervolgd!

And then I found some nice sewing lessons on the blog By MiekK and I made a pin cushion. It's not perfect, a little crooked here and there but it definitely gave me a sewing-itch!
With a new sewing-magazine and a nice piece of fabric it was time to start the sewing lessons with my Mum, my first piece of clothing is almost done so...to be continued!

plaatje van weheartit

Maar dat is nog niet alles, want ik heb de (meer dan) 100 volgers bereikt! Wow, dankjewel allemaal!!! Ik ga eens even nadenken over een leuk weggevertje om deze blog-mijlpaal te vieren! :D

But that's not all, because I noticed I have more than 100 followers! Wow, thanks everyone!!! I am going to think of a fun give-away to celebrate this blogger-milestone! :D

Hele fijne zondag!
Have a nice sunday!

Reacties

  1. Oh wat leuk dat je lekker aan het naaien gaat. Ennuh bedankt om het even te delen over die naailes bij MiekK, altijd handig!
    Ennuh gefeliciteerd met je 100+ volgers! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle begin is moeilijk, maar oefening baart kunst !!!!
    Ben benieuwd wat je nu aan het maken bent. Ben ook terug gebeten door de naaimachine microbe. Ik vind dit meer een zomerse bezigheid. Nog veel succes en proficiat met je 100 volgers.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen gemaakt! En ben benieuwd naar je kledingstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ! Dat staat ook nog op mijn lijstje hoor , leren naaien . Heb een naaimasjien , maar uh , we zijn nog geen echte vriendjes . Ben benieuwd naar je creaties . Fijne zondag meid x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely finish, love the material you used (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het begin is er! Goed gelukt hoor. Het is altijd handig als je kunt naaien. Niet dat ik er heel erg handig in ben, maar geurzakjes e.d gaat allemaal wel lukken. Veel succes ermee!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi geworden, veel plezier met naaien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier met je naaimachine !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel allemaal voor de gezellige, lieve reacties!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts