Instagram

Nog een ijs(je)!

Ik vind het heerlijk om een borduurwerkje mee naar buiten te nemen en dan een plekje in de schaduw te zoeken, en als je dan ook nog iets kunt borduren dat helemaal in zomerse sferen is....

Dit ijsje stond in het Engelse tijdschrift Cross Stitcher en bevat totaal geen calorieën!! ;)
Ik heb er (mét mijn naaimachine natuurlijk!) een boekenlegger van gemaakt.


I just love finding a nice place outside in the shade to cross stitch, especially when the pattern is 'summer-proof'! 

This ice cream cone was featured in Cross Stitcher magazine and has absolutely no calories! ;)
I finished it as a bookmark (using my new sewing machine of course!!).


Fijne, zonnige dag!
Have a nice, sunny day!

En een warm welkom aan mijn nieuwe volgers!!
And a warm welcome to my new followers!!

Reacties

  1. Yummy mega ice cream!!! With no calories: even better :D Lovely bookmark sweetie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi geborduurd, Daphne,
    hele leuke boekenlegger heb je gemaakt..geniet van 't mooie weer, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk geworden, mooie afwerking

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hebje heel mooi gemaakt Daphne
    Fijn weekend
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan, en zo heerlijk zomers!
    Geniet van de dag!
    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja en met zoveel bolletjes ijs... dat wordt genieten !!! Mooi gedaan hoor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er "lekker" uit dat ijsje. Leuk idee om er een boekenlegger van te maken !
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!!
    In zomerse frisse kleuren, tof!
    Fijne zomervakantie, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat moet jij veel geduld hebben! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gemaakt zeg!!
    & SUPER bedankt voor je leuke post:) Ik heb er meteen een blogje over geschreven.

    Fijn weekend meid.

    Liefs vera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk is deze weer ♥ misschien ga ik ooit ook eens borduren. Nog nooit gedaan, maar lijkt me erg leuk . Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk idee zo'n randje stof eromheen, wens je een geweldig weekend, zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihihi dat is wel een heel slank ijsje! Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk dat ijsje!
    En heel mooi gedaan! Ik hoop ook eens te kunnen naaien met een naaimachine. Maar ik heb helaas geen naaimachine en mijn moeder ook niet!
    Dan maar met de hand!
    Geniet van je weekend. Liefs Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is lekker zomers, Daphne!!!
    MMMMMM, lekker zo'n groot ijsje! :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie boekenlegger heb je gemaakt. Het ijsje ziet er echt aantrekkelijk uit. Zeker met dit warme weer.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts