Instagram

Strawberries


Gisteren was het zover! Tijd om de eerste aardbeien uit onze vierkante meter tuin te plukken! Yum! Ze smaakten héérlijk zoet! Op 1 juni maakte ik een foto van de aardbeienplantjes en het me leek me grappig om de veranderingen te zien, dus precies een maand later weer een foto gemaakt van de, nu met stro en net bedekte, tuin! :) Tadaa...

1 juni/June 1 2013
1 juli/July 1 2013

I had the honor of picking the first strawberries from our square meter of veggie garden yesterday! Yum, they tasted deliciously sweet! I took a picture of our garden on the first of June and because I thought it would be fun to see the garden change...I took another picture on the first of July! :)


Natuurlijk wisten de aardbeien me te inspireren tot het háken van een aardbei! Een simpel en leuk patroontje vond ik hier.
Of course, all these lovely strawberries inspired me to crochet one! I found a nice and easy pattern here.

Fijne dag!
Have a wonderful day!

Reacties

  1. Mmmmmmmm..lekker aardbeien, dat vinden de merels ook heerlijk, verstandig om er een net over te spannen en je gehaakte, lijkt net echt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, oogst uit eigen tuin!
    Je gehaakte aardbei is prachtig ♥♥
    Precies een echte, maar dan zonder smaak!
    Nog een fijne dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your strawberry looks yummy & good enough to eat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gaan smaken!!En de gehaakte zijn super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk is dat, aardbeien uit eigen tuin, geniet ervan
    groetjes annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei de gehaakte aardbei ziet er zo echt uit, je zou je bijna vergissen ;-) Smul maar lekker van de echte aardbeien.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Those strawberry plants look great and I love your sweet little strawberry crochet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je tuintje het zo goed doet. Nu smullen van de aardeien! Je gehaakt exemplaar is bijna niet van echt te onderscheiden.
    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lekker he aardbeien uit eigen tuin. Geniet ervan meidje..
    En je gehaakte aardbeitje is zooo lief! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, wat leuk dat jullie de aardbei goed gelukt vinden! Dankjewel voor de gezellige reacties!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk je eigen aardbeien! Smaken vast nog beter. En dan bijna niet van echt te onderscheiden gehaakte aardbei.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, leuk joh die gehaakte aardbeien. Wat ben je toch creatief.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aardbeien ..mmmmm.. en zeker als ze uit eigen tuin komen zijn ze het lekkerst !!
    En je hebt daar een heel mooie aardbei gehaakt !
    Nog een fijne avond .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker! Wij hadden vroegdragende, dus ze zijn al op, maar ik ga ze denk ik proberen te stekken. Heb je daar ervaring mee? (ik niet:) )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. MMMMMMM, die zien/ zagen er lekker uit, zeg!!
    En die gehaakte aardbei is ook geweldig leuk, zeg!
    Kun je die niet in mini haken?
    dan bestel ik er een paar bij jou voor op mijn kaarten!!!
    :-)

    Groetjes,

    Marjolein

    ps. Sorry dat ik pas nu reageer, maar ben zo druk dat ik nu
    pas je blog kon bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker aardbeien uit eigen tuin. Als het goed is heb ik binnenkort weer radijsje uit eigen tuin. Die aardbei ga ik ook haken. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts