Instagram

Zomer!

Ik heb eigenlijk geen echt zomergevoel tot ik met mijn blote voeten door het warme zand heb gelopen... Nu is het strand helaas niet bij ons om de hoek maar....we hebben wel 'Het Henschotermeer'. Jaja, en daar hebben ze ook zand! ;D
Vandaag dus een heerlijk dagje genoten van de zon, ijsje gegeten, en zelfs een beetje gezwommen want het water was al lekker warm! :) Vakantiegevoel? check!
Morgen mega bijkom dag, maar heerlijk nagenieten :)

If there's one thing that makes me feel like summer has arrived, it's walking barefoot through warm sand... But since we're not very close to the beach, we go to the 'Henschotermeer' (a beautiful lake) for that! And they've got sand too!! ;D
So today we enjoyed a nice, hot day in the sand (and water!), it was like a tiny vacation!
A super recovery-day is planned for tomorrow, but it was totally worth it :)

Hele fijne zonnige week!
Have a nice sunny week!

Reacties

  1. heerlijk zo'n dagje aan het water, het was er een mooie dag voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daphne,
    Wat heerlijk om zo te genieten, leuke foto, het ziet er mooi uit daar en morgen weer een dag om bij te komen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk he zo dagje genieten
    Gewoon blijven genieten van dit mooie weer
    Fijne week
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niets zo zalig als heerlijk met blote voeten door het zand te lopen. Zaaaaalig....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker he meid, als je zo af en toe een dag kan genieten ♡
    Vandaag lekker rustig aan doen ...
    Mooie foto , heb dus ook mee kunnen genieten. Dank je wel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n dagje zon zee strand
    Vandaag maar ff in de rust

    Groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Henschotermeer, daar gingen mijn neefjes ook altijd naar toe. Ze wonen in Woudenberg.
    Leuke recreatie plas ! trouwens de hele omgeving daar is mooi.
    geniet ze, er komen nog meer zonnige dagen !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, het Henschotermeer, wat hebben we daar veel plezier gehad 100 jaar geleden :-) sweet memories!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow daar wil ik ook wel met mijn voetjes in het zand lopen en heerlijk het water in gaan. Lijkt me helemaal zalig en dan vooral ook lekker met mijn hoofd in de schaduw kunnen want bakken in de zon is niks voor mij.
    Geniet er maar lekker van! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben ook zo'n strandje in de buurt, echt héérlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi daphne,
    Ik doe sinds kort ook snailmailen. Zou je het leuk vinden om met mij te snailmailen? Zo ja, kun je me mailen naar verapeters@live.nl
    Fijne avond nog!!
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts